• Analizza eventi recenti

Grand Online Casino


TnT 83

Messaggi consigliati

Ciao raga..

Ho sfruttato il bonus sticky del Grand On Line e a fine PlayThrough ero a 180$!

Ho richiesto l'incasso di 130 (180 - 50) e mi hanno subito scritto:

"Dear XXXXXX,

We have received your withdrawal request for $180.00 to be sent via NETeller.

Your transaction request code is:

XXXXXXXXXXXXXXX.

Please be advised that withdrawal requests have a 48-hour waiting period (depending on your player rating) from the request date, as per our withdrawal policy. Your withdrawal request will be displayed in 'Pending Withdrawals' under the software cashier section until the day it is processed.

All of our players need to provide certain information with their first cash-in request. If you have already sent us the documents below, you do not need to send them again."

Gli ho inviato tutto il necessario e poi mi hanno risposto:

"Dear XXXXX,

As stated in our disclaimer, when you make a withdrawal after claiming a promotion, your account is audited to ensure that you have fully complied with our bonus rules. In order to settle your promotional obligation, an amount equal to the bonus you received has been deducted from your withdrawal amount. Your promotional audit is now complete."

Da allora sono passati 14 giorni ma non ho ancora ricevuto niente! Che faccio? :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Unisciti alla conversazione

Adesso puoi postare e registrarti più tardi. Se hai un account, registrati adesso per inserire messaggi con il tuo account.

Ospite
Rispondi

×   Incolla come testo formattato.   Incolla invece come testo normale

  Sono permesse un massimo di 75 faccine.

×   Il tuo link è stato inserito automaticamente.   Visualizza invece come link

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Editor trasparente

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento