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Dear ********

Thank you for choosing to play with Belle Rock Entertainment!

We recently contacted you telephonically.

Nevio, your security as a player is of the utmost importance to us and during a routine security check, we noticed that your account is linked to other customers’ accounts - either by email address, physical address or telephone number. As a precautionary measure we have temporarily suspended access to your online transaction account trbr09****82.

To re-activate your transaction account we ask you to please submit the following essential information. If you are aware that you have used someone else's details, e.g. address or telephone number, please explain the relationship you have with the person.

We look forward to hearing from you and finalizing this matter. Thank you for your continued assistance.e

Should you have any questons, please feel free to contact us on any of the numbers below, 24 hours a day, 7 days a week.

Thank you in advance for your assistance.

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dopo aver salutato dice che ti hanno chiamato a casa e ti comunicano che gli risultano degli account collegati al tuo (via email, indiritto o numero di tel). Per sicurezza hanno sospeso temporaneamente l'accesso all'account trbr09****82 e se vuoi che te lo riattivano gli devi dare spiegazioni.

Solite raccomandazioni finali e saluti

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Dear ********

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Thank you in advance for your assistance.

Ti consiglio di tenere aperta questa finestra quando parli in chat con i casino...UTILISSIMA

http://www.google.com/language_tools

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Scusate visto che ci sono....Un riassuntino...non menatemi non chiedo piu' nulla!

Ah! Io conosco il Russo se interessa,,,(lo dico sempre tanto non serve mai :D )

hank you for your support at Arthurian Casino.

With your new Bonus system, you will be able to do a withdrawal at any given time provided you have a balance in your Cash Account. All Bonuses in your Bonus account will not affect your withdrawal. Once you have wagered the correct required amount the funds from your Bonus account will be automatically transferred into your casino account. If you were to do a Deposit those funds will go directly into your Cash Account and if you were to receive any Bonuses that will go directly into your Bonus account. If your Cash Account balance is $0.00 and you have a balance in your Bonus Account you will then begin to play with the funds from the Bonus Account.

Once you do a withdrawal, if there is a balance in your Bonus Account that balance will then be automatically removed by our system, therefore it will not affect your withdrawal which means you will not need to meet wagering to do a withdrawal.

Therefore some of the wager that you had achieved was done before the Bonus was in your casino account which resulted in $30 being transferred into your cash account.

Arthurian Casino strives to ensure you the best online gambling experience, offering the noblest promotions all the time. We also back our services with a 24-hour toll free helpdesk service. Contact us 24 hours a day, 7 days a week if you have any queries or suggestions.

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ti stanno dicendo che puoi ritirare solo l'ammontare presente nel "cash account" e non quello del "bonus account"...se richiederai una somma non corrispondente verrà automaticamente decurtata

inoltre una volta richiesto il ritiro la somma presente nel bonus account verrà azzerato

alcune scommesse fatte prima dell'accredito del bonus sono trasferite nel cash account

se mi servità il russo saprò a chi chiedere

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Scusate potrei fare una richiesta anche io ? :ciao:

non ho capito cosa mi hanno scritto

Dear Giorgio,

Hope all is well.

To your request I have just reviewed your account and I would like to inform you that your VIP level will be upgraded October 1st. I would just like to make sure you understand that the VIP levels are upgraded according to an average of your CDPoints during a few months period, and therefore your account hasn't been upgraded this month.

I wish you the very best of luck at our tables!

Please don't hesitate to contact me or the 24/7 support team with any query.

Best regards

Rachel

grazie

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ciao Girgio, spero ti vada tutto bene,

per tua richiesta ho controllato il tuo account e ti vorrei informare che il tuo livello VIP verrà aggiornato il primo ottobre. Vorrei soltanto sia sicuro che tu capisca che i livelli vip sono aggiornati in base ad una media dei CDPoints di un periodo di alcuni mesi, e per questo il tuo account non è stato aggiornato questo mese.

Buona fortuna, saluti e baci, sentiamoci presto che già mi manchi, la tua Rachel :ciao:

In pratica dice che per settembre non avevi ancora i requisiti mentre per ottobre ti passano di livello

Modificato: da d3mon
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